Hello world!

Prima postare! Sunt foarte incantata si plina de emotii! Imi doream de foarte mult timp un blog, dar mereu l-am amanat! Primesc pe mail o multime de notificari de la voi, si va urmaresc postarile cu drag! Pana la urma m-am hotarat! Am zis „wtf” trebuie sa am si eu blog. Si asta a fost. Sper ca nu va voi dezamagi!

With love, Roxana

6 gânduri despre “Hello world!

  1. felicitari pentru blog, sa sti ca imi place! l-am rasfoit din scoarta in scoarta fiindca imi place sa analizez bine afinitatile unui blogger pentru a sti daca sunt pe aceeasi lungime de unda cu el si pentru a vedea daca mai revin pe blogul lui, in functie de articolele aparute. Pe tine o sa te mai ,,vizitez” sigur, mai ales ca maine-poimaine o sa ne oferi poate o consultatie online:))GRATUITA

Lasă un răspuns

