In my mailbox #1

Am fost destul de ocupata si agitata zilele astea. Insa azi mi-am inceput ziua foarte frumos: cu 4 colete nou primite 😀 Abia le asteptam. Sa va arat despre ce este vorba.

De pe Elefant mi-am comandat urmatoarele:

                                       Panza de paianjen – Cella Serghi, cumparata la doar 4,99 lei 😀

                                      Hex Hall – Rachel Hawkins, am dat 15 sau 16 lei pe ea. Mi-a placut foarte mult coperta

               Manual de NLP – Joseph O’Connor, am luat-o tot la reducere. Am vrut de mult sa fac un curs de NLP, dar niciodata nu prindeam seria de inscriere . Ma multumesc cu o carte momentan :))

De pe Nemira am comandat (tot la reducere) urmatoarele carti:

The Year’s Best Science Fiction Vol 3 – Antologiile Gardner Dozois

Vanatorul de jaguari – Lucius Shepard

Regii nisipurilor – George R.R. Martin

Si acum „spuma” acestor colete :

Festinul ciorilor – George R.R. Martin, am cumparat-o de la Nemira cu un voucher de 100% reducere. Happy happy joy joy!!!!!

Iar pe blog-ul Mythical Books am castigat un dvd – Anotimpul Vrajitoarelor. Multumesc frumos!

Acestea fiind spune, va atasez si o poza de grup:

Voi ce carti ati mai achizitionat?

With love, Roxi

 

10 gânduri despre “In my mailbox #1

  1. De unde sa incep? 1. E minunat sa primesti mai multe colete cu carti deodata. 2. Si eu mi-am luat Hex Hall din exact acelasi motiv. 3. Felicitari pentru ca ti-au cumparat Festinul ciorilor cu 100% reducere. La fel am facut si eu cu cateva carti de la Nemira. 4. Am si eu Vanatorul de jaguari. Sunt tare curioasa cum e

    • Daaa…abia astept si eu sa le citesc…ce bine ar fi fost sa avem ziua de cel putin 30 de ore :))) Am zis ca astea sunt ultimele colete pana de craciun…am o lista imensa de carti pe care vreau sa le citesc…si nu am timp..efectiv…si nu pot sa zic ca imi ocup timpul cu facultatea, pt ca sunt la master si am ore doar in weekend…deci…NU STIU pe ce se duce timpul meu 😐

      • Si eu zic din vara ca nu imi mai iau carti pana la Craciun, dar chiar si acum astept doua colete. Nu pot sa ma abtin. Ce minunat sa ai ore doar in weekend! Lucrezi?

      • Nu stiu de ce nu am putut sa dau reply la comm tau :))) In fine, am lucrat pana in prezent la o agentie de turism, dar „bossi” de la Bucuresti au hotarat ca ar fi mai bine sa o inchida :)))

  2. Sunt nemaipomenite, spor la citit, de obicei timpul ne zboara si zboara de trece pe langa noi, iar noi ramanem undeva in urma, partea buna : e superb sa primesti mai multe colete in acelasi timp sau sa primesti mai multe carti in acelasi timp este un sentiment frumos zic eu :))

  3. Si eu mi-am luat de curand de la Libris, Anna cu ochii verzi vol1 si 2 de Sveva Casati Modignani, sunt la volumul 1 dar pot sa spun ca deja ma fascineaza si sunt curioasa ce se va mai intampla in el. Sezonul otravit de Tasha Alexander, pe care l-am si citit si mi-a placut foarte mult, este un roman presarat de aparitiile misterioase ale unui admirator al personajului principal feminin Lady Emily, care ii tot lasa bilete in limba greaca si care este responsabil de disparitia unor obiecte care au apartinut Mariei Antoaneta, de asemenea romanul are in centrul sau si pe presupusul mostenitor al tronului Frantei, cand intr-un final se va afla ca altul este mostenitorul…..ti-o recomand cu placere. Am mai cumparat si Ferma animalelor de George Orwell, un roman despre care nu pot sa iti spun decat ca imi doream de mult sa il am in biblioteca si pe care l-am citit pe nerasuflate. Animalele ascund conducatorii tirani ai unui regim comunist, poti da pe google un search si vei afla multe despre acest roman usor in aparenta, cu niste animalute:)) ,,Toate animalele sunt egale intre ele numai ca unele animale sunt mai egale decat altele”(exista si o varianta ecranizata prin 1955 daca nu ma insel si chiar si prin anii’90 ti le recomand). Mi-am mai cumparat si Marry Poppins pe care nu am citit-o inca, dar nu o aveam in biblioteca si mi-am dorit mult sa o am fiindca mi-a placut ecranizarea.

Lasă un răspuns

