Biblioteca :D

A venit timpul sa va arat o parte din biblioteca mea. Nu sunt multe carti, dar sunt foarte mandra de ele. Nu am mai pus poze cu cele din colectia Adevarul: 101 carti de citit intr-o viata si TOATE de la Jules Verne (majoritatea sunt inca in folie, nu cred ca le voi citi vreodata, dar imi place cum arata).  Mai am colectiile de la Cotidianul, si cateva carti din colectiile de la Jurnalul National si Gazeta Sporturilor.

Acestea sunt preferatele mele:

8 gânduri despre “Biblioteca :D

  1. frumoasa biblioteca ta! imi place! vreau as te intreb ceva: lamureste-ma si pe mine te rog frumos, cate carti exista din jurnalele vampirilor de l j smith? vad la tine 8 dintre care 4 jurnalele vampirilor si 4 jurnalul lui stefan? in ce ordine trebuie citite si au vre-o legatura cele ale lui stefan cu cele ale vampirilor? si de ce exista volumul furia de 2 ori la tine acolo, sau il ai tu in dublu exemplar? urmaresc serialul jurnalele vampirilor si m-ar interesa sa imi cumpar cartile dar nu stiu exact care sunt , cate sunt si in ce ordine trebuie sa le citesc? de asemenea mai am o nelamurire, cum de aceeasi carte costa diferit? uite aici http://www.libris.ro/literatura-fantasy/jurnalele-vampirilor-2-lupta-ed-de-buzunar– LED978-973-102-421-9–c7883–p512786.html si http://www.libris.ro/literatura-fantasy/jurnalele-vampirilor-2-lupta–l-j-smith- LED973-102-251-2–c7883–p359807.html. care e treaba? prima e editie de buzunar iar a 2a nu, dar prima este editie integrala daca este de buzunar?

Lasă un răspuns

