In my mailbox #2

Imi pare rau ca am fost un pic absenta zilele acestea, dar promit sa ma revansez! 😀 Mai am de primit cateva pachete de carti, dar efectiv nu am putut sa ma abtin sa nu va arat ce am primit azi dimineata! 😀

Cartile acestea le-am cumparat deoarece erau mult prea ieftine. Nu am idee cand vor fi citite, dar ce mai conteaza.

                                                               Privilegiul de  Zoey Dean

                                          Hollywoodul e ca un liceu de fite – de Zoey Dean

                                      Nici moarta, nici maritata de Maryjanice Davidson am luat-o de la Diverta cu 10 lei.

Iar acum cireasa de pe tort:

De la Patricia Lynne am primit 8 semne de carte semnate de autoare pentru Being Human si Snapshots. Thank you Patricia!

Si si si…de la Janet Fox am primit un plic mare umplut cu tot felul de lucruri frumoase! Avem 5 semne de carte pentru Sirens, 5 semne de carte pentru Forgiven si 5 semne de carte pentru Faithful. Mai avem 5 vederi si o brosurica cu primele doua capitole din Sirens . Toate sunt semnate! 😀 Thank you Janet!

Sa va zic ca ar trebui sa va bucurati si voi? Maine voi da startul unui concurs cu swaguri, evident cu cele primite mai sus. Imi voi opri cate doua din fiecare, iar restul vor ajunge la voi. Vor fi doi castigatori!

Have a nice day, Roxana!

7 gânduri despre “In my mailbox #2

Lasă un răspuns

