Giveaway

Hey! Ce faceti? Asa cum v-am promis azi voi da startul unui concurs cu swag-uri. Organizarea acestuia a fost posibila datorita faptului ca autoarele Janet Fox si Patricia Lynne au fost foarte dragute si mi-au trimis cate un pachetel. Thank you!

Regulile sunt simple:

1. Trebuie sa-mi urmariti blogul prin e-mail si sa-mi lasati un comentariu la aceasta postare cu numele vostru si adresa prin care ati dat follow.

2. Pentru 2 intrari in plus trebuie sa anuntati acest concurs pe blogul vostru (sau FB) si sa imi lasati link-ul.

Concursul se va desfasura in perioada 27.11.2012 – 08.12.2012. Vor fi doi castigatori alesi prin random.org. Acestia vor fi anuntati in data de 09.12.2012

Fiecare va primi cate un plic cu urmatoarele:

  • 2 semne de carte  Sirens
  • 2 semne de carte Forgiven
  • 2 semne de carte Faithful
  • 1 vedere Sirens
  • 1 semn de carte Being Human
  • 1 semn de carte Snapshots

Mult succes! 😀

18 gânduri despre “Giveaway

  1. Pingback: Ki0Lu

Lasă un răspuns

