Iuresul sabiilor – George R.R.Martin

iuresul-sabiilorAm terminat in sfarsit si acest volum. A fost luuuuuung si foarte enervant, dar mi-a placut mult.  Nu vreau sa dau spoilere si sa va stric surprizele…mai putin placute :))

Inceputul acestui volum a fost un pic mai greoi, a mers destul de greu. Dar din momentul in care intri in actiune, nu vrei sa mai lasi cartea din mana si in acelasi timp iti vine sa o arunci cat mai departe. Am fost atat de frustrata la un moment dat, incat ma uitam la carte cu ochii mari si nu imi venea sa cred. Are cateva faze care te lasa in stare de soc, cu dintii inclestati si cu ochii scosi din orbite. Martin asta chiar nu isi da seama ce ne face? Cum Doamne iarta-ma sa omori in 3-4 capitole  3 personaje IMPORTANTE!!! CUUUUUM? Efectiv, dupa ce treci de jumatatea cartii este aproape imposibil sa nu omoare pe cineva in fiecare capitol. Sfarsitul nu se lasa nici el mai prejos. Am avut destul de multe nopti albe pentru acest volum…

Dintre personaje, m-a surprins placut Jaime Lannister. Imi era antipatic in primele 2 volume, dar aici m-a uimit. Se pare ca „dracul nu e chiar asa de negru”. Jaime isi dezvaluie „fata umana” si face anumite fapte bune la care nu ma asteptam. Ma bucur ca Martin ne-a dat ocazia sa vedem lucrurile si din perspectiva lui. Mi-a placut si de Jon si l-am indragit si pe Tyrion.Jaime-Lannister-Game-of-Thrones

O alta surpriza a fost Daenerys. Capitolele dedicate ei, nu stiu de ce dar, nu mi-au placut. Mi s-au parut plictisitoare. Poate din cauza celorlalte capitole ce au avut o incarcatura foarte mare: nunti cu finaluri neasteptate si cele mai socante asasinari.

Tind sa cred ca Iuresul Sabiilor a fost cel mai bun dintre toate!! Sunt curioasa ce se va intampla si in urmatoarele volume. Probabil pana la sfarsitul volumui 5 toate personajele vor fi moarte :))) Sper doar ca Martin sa nu aibe o karma negativa si soarta sa i se intoarca impotriva lui:)))))- mai are de scris inca….!!!!!!!!!

6 gânduri despre “Iuresul sabiilor – George R.R.Martin

    • Mie mi-au placut primele capitole cu Daenerys si cele cu moartea lui Drogo si nasterea dragonilor. Dar acum au devenit asa boring, incat imi vine sa le citesc printre randuri. Macar atunci cand vor creste dragonii sper sa devina mai interesante 😦 Iar despre Jaimie …da da da :X imi place cum s-a transformat!!!

  1. Imi place recenzia , dar nu am avut ocazia sa citesc carti de genul asta ..asa ca nu stiu ce parere as putea sa am despre ele ..cavaleri sabii..hei aici in carte sunt descrise si rochiile alea frumoase ale domnisoarelor si doamnelor din acea perioada ? ..Chestiile alea imi plac foarte mult

Lasă un răspuns

