Castigatori Giveaway!!

Heeyy! Scuze, dar nu prea am avut zilelea acestea timp de nimic! Am zis totusi, sa anunt castigatorii giveaway-ului!!

Mai jos aveti lista de participare:

lista giveaway

Iar castigatorii sunt…….

castg1

  SUTILA  ALEXANDRA

castig2CIRSTEA CRISTINA

 

Felicitari!! Astept sa imi trimiteti adresele voastre in decurs de 5 zile!

O zi frumoasa,

Roxi!

4 gânduri despre “Castigatori Giveaway!!

  1. Sunt foaaaaarte fericita. Am primit o veste buna inca de dimineata, ceea ce este un lucru bun:) E al doilea concurs pe care il castig cu random si nu imi vine sa cred=)) Iti multumesc din tot sufletul:*

  2. Deci tocmai ce m-am trezit din tura doi de somn,,si am zis sa arunc un ochi pe aici ..ei daca tot te-ai intalnit cu mosul zilele astea …iti multumesc foarte mult 🙂 am sa ma pun sa trimit datele imediat ce ma trezesc:)) si imi revin ;)) Iuppy cu drag Krisszu:*

Lasă un răspuns

