In my mailbox #4

Stiu ca nu am mai postat de ceva timp, dar nu am avut timp de niimiiiiiiiicccc! Imi propusem pentru acest weekend sa gasesc o modalitate de a-mi rearanja cartile in biblioteca (ca nu mai incap de nici o culoare), sa termin o carte inceputa de vreo 4 zile si sa ma apuc de alta. Evident ca nu am facut nimic din ce mi-am propus!!

In schimb, am reusit sa ajung azi la posta sa mai ridic doua colete. S-au strans multe carti noi, si foarte multe ce asteapta sa fie citite. Promit ca in urmatoarele 2 luni NU voi mai cumpara nici una! O sa ma tin departe de toate librariile si imi voi bloca accesul pe nemira, elefant, etc :)))))

Deci, am urmatoarele carti de prezentat:

Cu Bravo Girl mi-am luat:

IMAG0768

– primele doua volume din seria Casa Noptii

Pe Blogul Colectionarului am castigat:

IMAG0769

– Furnica electrica de Philip K. Dick

– Cartea dragostei  de Phillipa Fioretti

– Iubiri nomade de Isabelle Eberhardt

Iar prin schimburi, am primit urmatoarele:

IMAG0770

– Frenezia de Francesca Lia Block

– Vagabondul Milionar de Vikas Swarup

IMAG0771

– Fantomele ne stiu toate secretele de Megan Grewe

IMAG0772

– Legaminte de Ally Condie

IMAG0788

– Vinerea Neagra de Doru Munteanu

– Obsesia de Lloyd C. Douglas

– Regina de gheata de Alice Hoffman

IMAG0789

– Prizonier la Guantanamo de Mollah Abdul

– Never let me go  de Kazuo Ishiguro

IMAG0790

– Privind soarele in fata de Irvin Yalom

Am primit si cateva swag-uri:

De la Nely Cab am primit urmatoarele:

IMAG0773– sunt 2 semne de carte, 2 stickere, 2 carti de vizita, si o vedere.

Pe spatele acesteia am si o dedicatie:

IMAG0774

Thank you Nely!

Iar de la Nikki Jeford am primit niste lucruri foarte foarte dragute – sunt preferatele mele. Thank you Nikki!!!

IMAG0775

– Sunt 3 semne de carte cu Entangled si 3 agatatoare de usa cu Aurora Sky. Mi se par fenomenale:

Pe o parte scrie: I’m reading . DO NOT DISTURBE; iar pe cealalta parte scrie DO NOT DISTURBE – Blood sucking in progress.

IMAG0776

Cate 2 din fiecare vor ajunge la voi!!

Voi ce carti ati mai achizitionat?

O zi frumoasa,

Roxi!

6 gânduri despre “In my mailbox #4

  1. Eu fix in weekendul asta chiar am reusit sa imi aranjez biblioteca. De saptamani intregi tot planuiesc, ca era un haos total acolo. Si apropo de carti care nu mai au loc in biblioteca..Eu editiile de chiosc le-am pus invers pe rafturi. In loc sa le pun vertical, unele langa altele, cum se pun in mod normal, le-am cladit pe orizontala, unele peste altele. Mi-au incaput vreo 4 coloane de carti pe raft daca nu ma insel. Mult mai multe decat in forma clasica de organizare. Arata…interesant asa, par multe, multe 😀 Ai FB? Te pot adauga? Si o sa pun acolo o poza 😉

    • Da ..normal ca poti sa ma adaugi!! 😀 Ma gasesti Roxana Matfei!
      Sper sa reusesc si eu zilele astea sa le aranjez. Acum stau in tenculete pe masa si pe jos! Mi-am propus ca o sa imi mai cumpar carti abia in momentul in care voi termina tot ce am de citit! Sa vedem daca o sa si reusesc :))

  2. Gata! Si ti-am trimis si pozele. Mda..si eu mi-am propus la un moment dat sa nu imi mai cumpar carti, pt ca ajunsesem sa am 2 rafturi si jumatate necitite. Si m-am tinut de cuvant. Mi-am luat Kindle si am inceput sa strang e-book-uri 😀 Iar daca cumva din momentul asta chiar nu as mai cumpara/descarca/primi absolut nici o carte, nici normala nici electronica, ceea ce am mi-ar ajunge pentru vreo 7-8 ani de citit in ritmul in care o fac acum :)))

  3. Mama, cate carti ai primit si tu. Ziceam de mine ca nu incetez cu achizitionatul.
    Sper sa reusesti sa nu iti cumperi, si eu zic asta inca de la sfarsitul verii. Noroc ca acum m-am setat pe haine, ca altfel cine stie cate mi-as mai lua

Lasă un răspuns

