Anunt!!!

Hey,

Am ajuns sa postez acest anunt deoarece am nevoie de ajutorul vostru! Postul nu are nicio legatura cu blog-ul.

Am de facut pentru master un proiect destul de stufos si care imi ocupa foarte mult timp! Pe scurt, trebuie sa fac niste statistici si interpretari asupra  fenomenului terorist din tara noastra, si am nevoie de un numar destul de mare de subiecti intr-o perioada foarte scurta!

Daca doriti si aveti timpul necesar, v-am atasat link-ul de la chestionar. Are doar 10 intrebari cu variante de raspuns. In 5 minute se completeaza. Daca il veti completa, va rog sa mi-l atasati in mail (nuamch3f@yahoo.com).

Link-ul de unde puteti descarca chestionarul:

http://www.girlshare.ro/32001778.6

http://www36.zippyshare.com/v/9254099/file.html

Multumesc!

PS: In curand va urma un concuuuurs!!

O zi frumoasa,

Roxi

11 gânduri despre “Anunt!!!

  1. Hmm…..la mine e problema cu downloadul.. Imi deschide apetisant. ro, simpatie. ro si alte cateva site-uri de genul pe care imi e blocat accesul ca sunt pe calculatorul de la munca… Nici vorba sa imi downloadeze ceva… poate sa incerci zippyshare sau alt site? Sau o fi problema numai la mine?

Lasă un răspuns

