In my mailbox #5

Prima postare de acest gen pe luna Ianuarie…sper ca va fi si singura :))

Sa incepem:

Pe blogul My Bookish world, am castigat Supranatural de Kiersten White! Multumesc Andreea!

IMAG0924

Pentru recenzie am primit Blink Once. Thank you Cylin! Abia astept sa citesc aceasta carte. Mi se pare foarte interesanta ideea.

IMAG0925

DELICIIIUL este bineinteles Dansul Dragonilor: – G.R.R. Martin

IMAG0926

Am mai primit si niste semne de carte (sa le zic asa) de la Cambria. Thank you!!

IMAG0928

Siiiiiii…..special pentru a-i face pe plac lui Cori, am imprumutat de la biblioteca urmatoarele:

IMAG0927

O seara frumoasa!

10 gânduri despre “In my mailbox #5

Lasă un răspuns

