In my mailbox #6

S-au adunat asa multe carti intr-un timp asa scurt….. si eram foarte sigura ca nu voi mai posta in aceasta categorie in luna ianuarie.

Bun, lasand aceasta problema la o parte (pur si simplu nu ma pot abtine sa nu imi mai cumpar carti), am adaugat nou in biblioteca (defapt stau intr-o masuta puse tenculet :)))) urmatoarele carti:

De ziua mea am primit Fotografia digitala cu aparate foto DSLR

IMAG0946

Printr-un schimb am primit Agatha Christie – O crima anuntata si Cecelia Ahern – Disparuti fara urma

IMAG0942

IMAG0943

Mi-am cumparat:

Barbati care urasc femeile – partea II (nu stiu pe unde am ratacit-o)

IMAG0944

Potirul de sub stanca – Susan Cooper

IMAG0945

Nopti la circ si Magazinul magic de jucarii de Angela Carter  – le-am gasit intr-o promotie la Carturesti si le-am luat pe amandoua cu 10 lei 😀

IMAG0949

Siiii….special pentru „sufletul” meu mi-am cumparat The rough guide to The Lord of the Rings (mai urmeaza si altele)

IMAG0941

De la Cambria Hebert – am primit cele 4 semne de carte –  thank you!!!

IMAG0947

Iar  de la  A.G.Howard am primit 4 semne de carte cu Splintered, un abtibil si lantisorul cu cheita! – Thank you!!

IMAG0948

Cam atat pe ziua de azi!

O seara frumoasa,

Roxi

8 gânduri despre “In my mailbox #6

    • Pai aveam primul volum, si il ratacisem pe al doilea :))) si prin urmare mi l-am cumparat. M-am apucat aseara de ea, dar am citit abia vreo 50 de pag. Le alternez si cu festinul ciorilor :))) Am doua teancuri imense de carti, si mi-am mai luat si azi de la biblioteca vreo 2 carti (surprinzator…am gasit dansul dragonilor in vreo 5 exemplare :))..in schimb mi-am luat Lumina ce se stinge si Pacientul englez) – sunt foooooarte curioasa! Iar barbati care urasc femeile si Pacientul englez – sunt tocmai bune si pt provocarea aia a mea (nu am vazut filmele, spre rusinea mea) :))

    • Buna,nu este nici un secret. M-am uitat pe link-ul de la tine, si se pare ca da, autoarea este dispusa sa ofere swag-uri. Daca iti place o anumita carte, poti incerca sa iei legatura cu autorii, printr-un mail. Si apoi vezi ce faci mai departe 🙂

Lasă un răspuns

