In my mailbox #7

Ce faceti dragelor si dragilor??

Ieri am primit 3 pachete foooarte dragute. Pe doua dintre ele le asteptam de ceva timp, si am fost foarte incantata cand le-am deschis. Si azi am mai avut parte de o surpriza…veti vedea despre ce este vorba in finalul postului!!!

Cum efectiv nu ma pot abtine de la a cumpara carti, am facut urmatoarele achizitii:

IMAG0957

Mi-am cumparat muult discutata serie a scriitoareiVeronica Roth. Sunt destul de incantata si abia astept sa le citesc.

IMAG0961

Urmatoarea achizitie este volumul 2 din trilogia lui Ally Condie:  – RASPANTII. Bineinteles ca abia astept sa ma apuc si de ea.

IMAG0963

Avem apoi Fiica Tacerii – Kim Edwards (am auzit lucruri bune despre ea)

IMAG0965

Urmatoarea pe lista este Witch&Wizard – James Patterson – am gasit-o la incredibilul pret de 3 lei. Concluzia: nu am putut sa o las acolo

IMAG0969

Mai avem o vedere (cred) primita de pe blogul Fallen in Books!

IMAG0973

De la Angela Corbett am primit 6 semne de carte si 6 tatuaje (4 din fiecare vor ajunge la voi in curand). Thank youuuu!

IMAG0974

Daaa..pachetul acesta l-am asteptat! Abia astept sa ma apuc de Shackled. Are un subiect bulversant. Voi ati citit-o? PS: Sa ramaneti pe aproape deoarece pe 22 februarie fac parte din Blog Tour-ul cartii Shackled. Daca nu v-ati prins pana acum, 1 exemplar din aceasta carte si unul din Unbreakable love vor ajunge la voi!! Pe 22.02. Tineti minte :)))

Si suprizaaaaaaaa pe care am primit-o cand am ajuns in seara aceasta acasa este….O coloana cu rafftuuuriiii ce abia astepta sa fie umplute de carti. Happy happy Joy Joy!!! Era si cazul. O mare parte din carti erau puse tenculete.tenculete prin camera:D:D

IMAG0972

Voi ce v-ati mai cumparat/primit??

O seara buna,

Roxi

11 gânduri despre “In my mailbox #7

  1. Divergent si Insurgent! De cand astept sa pun si eu mana pe ele! O sa imi cumpar insa primul volum ca rasplata daca termin semestrul cu medie buna. Si de unde mama naibii ai luat Vrajitor si Vrajitoare cu 3 lei???? De undeeeee?
    Felicitari pentru rafturi, in primavara asta o sa mai primesc si eu – cartile de ieri si alaltaieri deja nu am unde sa le pun

    • Si eu asteptam de ceva vreme sa pun mana pe ele! Vrajitor si Vrajitoare mi-am luat-o de la un magazin SuperHaotic :)))) Si da, au preturi minunate. Si uneori mai gasesti si aparitii noi! Maine dau iau o tura :)))
      Si eu aveam nevoie fffoarrrte mare de asemenea rafturi. Acum pot sa imi cumpar cate carti vreau..am o gramadaaa de loc 😀

    • Pai asa si la mine..bibliteca de la mine din camera era plina, din sufragerie plina, de la parintii mei din camera..aproape plina :))) Concluzia: mai aveam nevoie de rafturiiii! 😀

Lasă un răspuns

