Categorii noi

Bun, tot rasfoiam bloguri si ma gadneam ca ar fi dragut sa mai pun cateva categorii noi.

Am gasit pe blogul Should be Reading cateva posturi pentru fiecare zi a saptamanii. Fiecare poate participa la ele. Eu am pleluat doar 2 categorii. Acestea se numesc: TEASER TUESDAYS si MY FAVORITE ‘FIND’ (saturdays). Sa va spun despre ce este vorba in fiecare (au anumite reguli pe care le gasiti in engleza pe link-ul de mai sus).

In mare, acestea sunt urmatoarele:

TEASER TUESDAYS: Primul lucru pe care trebuie sa-l facem este sa luam cartea pe care o citim in momentul acela si sa o deschidem la intamplare. Urmatorul lucru pe care trebuie sa il facem este sa distribuim 2 propozitii de undeva de pe pagina la care am deschis. Trebuie sa fim atenti sa nu dam spoilere. Trebuie de asemenea, sa spunem si numele cartii citite si autorul. Mi se pare haioasa aceasta sarcina. Cum a trecut ziua de marti, voi face o exceptie azi si voi posta in aceasta seara. Incepand cu saptamana viitoare voi posta doar in zilele de marti.

MY FAVORITE FIND : Ei bine, in cadrul acestor postari trebuie sa prezentam o carte pe care am descoperit-o in saptamana respectiva, o carte ce ne-a starnit interesul si pe care dorim foarte mult sa o citim. Cartile prezentate pot fi carti ce ne-au fost recomandate in saptamana respectiva, sau carti descoperite frunzarind bloguri si biblioteci online. Aceste postari vor fi facute in fiecare sambata.

Ce ziceti? V-am starnit interesul??

4 gânduri despre “Categorii noi

Lasă un răspuns

