TEASER TUESDAYS#1

Hey,

Azi fac postarea pe care ar fi trebuie sa fac ieri.

In moment de fata, am incepute 4 carti, dar azi am ales sa va prezint citatele din Maximum Ride: Experimentul Angel de James Patterson.

images

 

Am deschis la pagina 271 unde avem:

„Asa ca ar fi trebuit sa folosim automatul de bilete, daca nu ne deranja un mic amanunt, cum ar fi saritul peste bariera de la intrare, cand nu se uita nimeni.”

 „Si in jos, pe linie, am vazut ceea ce parea licarul unui foc, lucirea lui reflectata pe curbura tunelului”.

 

Sper ca va placa ideea. Mai am aproximativ 100 de pagini si termin cartea. In curand si recenzia.

O seara frumoasa,

Roxi

Un gând despre “TEASER TUESDAYS#1

Lasă un răspuns

