In my mailbox #8

Hey!! Stiu ca am mai postat acum cateva zile in aceasta categorie, dar efectiv nu m-am putut abtine.

Mi-am mai cumparat o carte in engleza, pare destul de interesanta. Nu stiu cand o voi citi si pe aceasta sau daca o voi folosi intr-un concurs. Mai vedem.

IMAG0977

De la  libraria online Libris am primit pentru recenzie cartea Prima Zi – Marc Levy. Yeeeyy, abia astept sa o citesc!

IMAG0978

Siiiiii…azi am primit o noua jucariieeee!!! Dap, KINDLE!!! Cea mai fericita sunt! Presimt ca voi avea o noapte luuuunga!

IMAG0976

Voi ce preferati? Cartile materiale sau e-book-urile?

O seara frumoasa,

Roxi

15 gânduri despre “In my mailbox #8

    • Multumesc :*
      Daa..si eu cred. Am mai avut o tentativa de a citi de pe tableta, dar imi oboseau ochii. Pana acum sunt foarte entuziasmata de el. Imi fac stocul de carti ;;)
      Mi se pare mult mai practic sa il cari dupa tine. Unde compari 200 de grame cu o carte de 1 kg? :))

      • Da, e adevărat, e mai ușor de luat peste tot. 🙂
        Eu inițial încercasem să citesc pe laptop și aveam aceeași problemă cu ochii, dar pe kindle pot să citesc ore întregi fără nicio problemă 😀

  1. Wooo… imi place mult cum arata cartea in engleza 😀 Sa ne spui cum este @u@ Pare interesanta!

    Have fun with your Kindle! ^^ Sper sa o umpli cu multe carti :)) Eu am un Kindle Fire(tableta) si mai citesc din cand in cand pe ea insa, presupun ca pe tableta e oarecum obositor sa citesti. Eu prefer cartile adevarate 😀 De multe ori ma plictisesc sa ma uit pe cartile digitale si sa vad acelasi scris, acelasi numar (parca) obositor de pagini :(. E bun Kindle insa pentru drum atunci cand nu poti cara o carte mare dupa tine, etc ;D

  2. Sa-l folosesti sanatoasa! Si sa iti iei husa din aia cu lanternuta… Nu neaparat cea de pe Amazon (care nu se inchide magnetic si deci poate sa se deschida in geanta si ecranul poate fi zgariat daca si in poseta ta e la fel de haos ca in a mea), se gasesc si alte modele, multe din ele mult mai ieftine si care au si un sistem de inchidere mai sigur 😉

  3. „The name of this book is secret” a aparut mai demult la Corint Junior. Imi place coperta lor.
    Felicitari pentru kindle! Eu personal, nu cred ca as avea rabdare sa citesc de pe altceva decat de pe o carte… Am incercat doar de pe laptop si nu rezist sa citesc prea mult. Acum ca vad cum arata si ca e micut, imi vine sa-mi cumpar si eu unul pentru momentele cand e dificil sa car o carte cu mine! 🙂

    • Nu stiam ca a aparut si la Corint. Eu tot pentru coperta am luat-o. Are si desene dragute in carte. Imi place foarte mult lucrul asta la o carte. Sa prezinte cate o harta sau o schita ceva. Te face sa te implici mai mult in poveste.
      Iar Kindle-ul este foarte folositor si nu oboseste ochii, deorece foloseste o cerneala electronica. Exact ca si cum ai citi dintr-o carte. Eu am avut o tentativa sa citesc de pe tableta, dar oboseam repede. Kindle-ul il recomand.

Lasă un răspuns

