Teaser Tuesdays #4

tte

Aseara am ajuns prea tarziu acasa, si am uitat ca trebuie sa postez in aceasta categorie. Cu scuzele de rigoare, voi posta azi.

Cartea pe care o citesc este: PRIMA ZI  de Marc Levy

Am deschis la pagina 34:225-2

Erwan spunea ca nu ma simt bine, nu-i adevarat, n-am fost niciodata mai fericit, aici totul este frumos, chiar si Erwan, care are totusi fata indeajuns de brazdata.”

„Si, curand dupa aceea, nu mai gasesc absolut nimic; vocea lui, la inceput vatuita, nu mai ajunge la urechile mele, parca s-ar juca, asa cum fac pustii, articuland cuvinte fara a le rosti. Chipul ii devine vag, simt ca-mi pierd cunostinta”.

NU UITATI DE GIVEAWAY.  MAI AVETI TIMP SI MAINE INCLUSIV SA VA INSCRIETI!

2 gânduri despre “Teaser Tuesdays #4

Lasă un răspuns

