Concurs – Dezvoltarea turismului in Romania

Acest concurs este un pic mai diferit fata de cele organizate pana in prezent. Dar, eu zic ca nu aveti nimic de pierdut.

Premiile fac parte din cadrul Programului Operational Regional si co-finantat de Uniunea Europeana prin Fondul European pentru Dezvoltare regionala.

Premiile constau in 2 pachete formate din:

– 1 brosura „Cavaler in tara mea” – aceasta va propune o „calatorie printre zidurile a 22 de cetati rasfirate pe teritoriul Romaniei”. Contine poze foarte frumoase si de o calitate foarte buna.

– 1 CD „Cavaler in tara mea”

– 1 pliant „Cavaler in tara mea”

– 1 pliant „Trasee turistice in zone arheologice”

– 1 pliant „Trasee turistice in zone cultural religioase”

– 1 pliant „Trasee turistice in arii naturale protejate”

– 1 pliant „Turism cultural”

– 1 brosura „Delta Dunarii”

– 1 pliant „Delta Dunarii”

IMAG1113

IMAG1112

IMAG1114

IMAG1115

Vor fi 2 CASTIGATORI (fiecare castiga cate un pachet).

Concursul incepe de azi si se termina pe data de 10 martie.

Castigatorii vor fi alesi prin random.org

Reguli: Tot ce trebuie sa faceti este sa imi lasati intr-un comentariu numele, adresa de email prin care ma urmariti si raspunsul la intrebarea „Ce zona turistica din Romania v-a incantat si pe care o recomandati sa o vizitam?”

O zi frumoasa,

Roxi

16 gânduri despre “Concurs – Dezvoltarea turismului in Romania

  1. Roxana, nu e prea corect sa lasam asa la vedere adresa de email.Eu sunt abonata la tine si te urmaresc.Adresa mea o poti gasi foarte usor si nu trebuie sa o fac publica.
    O sa raspund la intrebare si daca o sa vrei sa ma adaugi in lista pentru tragerea la sorti e ok. Daca nu……..asta e:).
    Mie imi place zona de nord a tarii,mai exact Bucovina, cu celebrele manastiri.E o zona care merita sa fie vizitata.

    • Nu este nici o problema. Nu m-am gandit ca ar putea fi probleme. Claudia, normal ca te adaug in lista de concurs. Poti sa stai linistita. Si sper ca in viitor sa pot ajunge si eu in Bucovina. Am vazut ca au mai recomandat persoane acest loc! Cu siguranta e foarte frumos! Succes! O seara faina!

Lasă un răspuns

