Tag: Vanatoare in biblioteca

Hei!! Am dat de curand peste blogul My Book basket, unde am gasit o provocare foarte foarte draguta. Tag-ul a fost iniţial creat de TheLibraryOfSarah pe Youtube sub numele Bookshelf Scavengers Hunt, şi îl puteţi prelua şi voi, cu condiţia să lăsaţi un link către videoblogul autoarei.

Reguli: avem o lista cu lucruri pe care trebuie sa le gasim in biblioteca! 😀

Sa incepem!

1. Găseşte un nume de autor sau titlu de carte care să conţină litera Z.

Aveam mai multe carti cu Z, dar am ales: Ziua a 7-a de  Andrei Calaras

IMAG1117

2. Găseşte o carte clasică.

Tinand cont ca am toata colectia de la Adevarul, am de unde alege :)) Am optat pentru Hamlet si Romeo & Julieta.

IMAG1119

3. Găseşte o carte cu o cheie pe copertă.

Aici avem o cheie mareeee pe toata coperta – Vol 3 din Fifty Shades of Grey

IMAG1121

4. Găseşte în bibliotecă un obiect care nu e carte.

Am pimit un suvenir din Dubai plin de slipici. Il ador – este un globulet cu Burj Khalifa

IMAG1123

5. Găseşte cea mai veche carte din bibliotecă.

Cred ca aceasta este cea mai veche. Iti poti da seama si dupa coperta :))

IMAG1125

6. Găseşte o carte cu o fată pe copertă.

Am destul de multe carti cu fete pe coperta. Am ales-o pe aceasta.

IMAG1126

7. Găseşte o carte cu un animal.

Ahaha..adorabil, nu? :))

IMAG1127

8. Găseşte o carte în care protagonistul să fie bărbat.

Hobbituuuuuuuuul!!!

IMAG1129

9. Găseşte o carte care să aibă numai cuvinte pe copertă.

Mai are si un cod de bare ! :-s

IMAG1130

10. Găseşte o carte cu ilustraţii.

O carte a copilariei. Are cateva ilustratii adorabile.

IMAG1131

IMAG1133

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11. Găseşte o carte care să aibă litere aurii pe copertă.

Chiar daca nu se vede prea bine, pot sa va asigur ca numele autorului e scris cu litere aurii.

IMAG1134

12. Găseşte un jurnal (real sau fictiv)

De fapt, sunt 2 jurnale. Sper sa mearga. Altceva nu am! (am pus coperta de pe net, deoarece am cartea imprumutata)

colectionarul

13. Găseşte o carte scrisă de un autor cu un nume comun. (ex: Ionescu, Popescu… )

Un alt nume mai comun ca POPA nu am gasit :)))

IMAG1136

14. Găseşte o carte care să aibă pe copertă imaginea apropiată a ceva/cuiva.

Sunt geniale copertile celor trei volume din Jocurile Foamei.

IMAG1137

15. Găseşte cartea a cărei acţiune se petrece cel mai devreme.

Se intelege ca actiunea se petrece acum muuuult timp!

IMAG1135

16. Găseşte o carte cartonată fără supracopertă.

Nu avem cum sa acord acest loc altei carti! 😀

IMAG1138

17. Găseşte o carte turcoaz.

Cu toate ca are tente verzui, puteti sa o considerati turcoaz :))

IMAG1139

18. Găseşte o carte cu stele pe copertă.

Serios?? Am luat fiecare carte in parte sa ma uit dupa stele! Abia abia am gasit ceva!

IMAG1141

19. Găseşte o carte care să nu aparţină genului Young Adult. 

Greu de ales. Totusi, cred ca ceva de Allan Pease ar fi cel mai potrivit. Btw, e geniala cartea. Si in general, toate cartile scrise de acest cuplu.

IMAG1140

Mi-a facut o mare placere sa rezolv aceasta provocare. Deoarece nu am mai stresat-o de ceva vreme pe Cori, o voi invita frumos frumos sa rezolve si ea tag-ul! Nu-i asa ca sunt draguta? :)) As vrea sa vad aceasta postare si la Roxtao, Krisszu, Niahara, si la Andreea *My bookish world*, si la restul dintre voi!

O seara frumoasa si spor la vanatoare!!

Roxi

26 de gânduri despre “Tag: Vanatoare in biblioteca

    • :)))) ehhh, acum asta e. Putem considera si acest hobbit un „barbat bine”. :))) Dar special pentru tine, voi face un update diseara la postare, si voi mai adauga o carte :)))

Lasă un răspuns

