In my mailbox #10

Heya!! Ce facetiii? Dupa cum ati vazut din titlu, a venit vremea sa va prezint ce carticele am mai primit.

CUMPARATE: 

Din categoria obsesie pentru Levy, mi-am cumparat  3 carti, si anume: „Prima noapte”, „Si daca e adevarat” si „In alta viata”. Ceva impresii? Le-ati citit? Cum vi se par?

IMAG1144

 

IMAG1145

 

IMAG1146

PRIMITE:

De Martisor am primit aceste 2 carti: Omul cu cercurile albastre si Fericirea incepe azi (abia astept sa o citesc). Multumeeeesc!

IMAG1142

CASTIGATE:

Iar pe blogul Niaharei am castigat: Diavolul din Milano si 2 semne de carte. Multumesc mult!

IMAG1143

Cam acestea ar fi achizitiile mele. Sper ca nu am ratat nimic. Voi ce v-ati mai cumparat/castigat?

O seara placuta,

Roxi

11 gânduri despre “In my mailbox #10

  1. Am citit „Și dacă e adevărat?” de Levy și mi-a plăcut mult 🙂 Pe celelalte două nu le-am citit încă. Oricum, Levy e unul din autorii mei preferați 🙂
    Lectură plăcută ^^

  2. eu nu am citit nimic de aici, ai achizitionat niste carti dragute ;))..eu trebuie sa primesc inca trei carti pecare le-am castigat de pe undeva dar vad ca intarzie sa apara ;)0dar mai astept putin ..daca nu voi pune doua carticele dragute pe care le-am castigat dar mai las putin timp pentru ca e posibil sa se mai adune cateva ..

Lasă un răspuns

