Prima noapte – Marc Levy

prima_noapte_marc_levy„Prima noapte” reprezinta continuarea cartii Prima zi, scrisa de Marc Levy. In acest roman ne este prezentata povestea lui Adrian si Keira si continuarea aventurii acestora in cautarea raspunsurile pe care le-au asteptat o viata intreaga.

Sincer, acest volum nu a mai avut acelasi impact ca precedentul. Ne afundam mai mult in enigme si teorii, consipiratii si asasinari. Protagonistii vor goni pe teritorii noi, ca Rusia, pentru a reveni apoi de unde au plecat. Nu stiu de ce, dar toata actiunea imi aminteste de romanele lui Dan Brown. Dupa lungi cercetari si riscuri asumate, cei doi reusesc sa descopere anumite certitudini, care, daca ar fi descoperite, ar rasturna credintele si valorile pe care a fost construita aceasta lume.

Avem aici o carte plina de aventuri si o calatorie plina de peripetii. Avem si un pic de romantism intre cei doi protagonisti, insa accentul nu este pus pe relatia acestora. Nu mi-a placut faptul ca personajele nu au fost foarte bine dezvoltate. Accentul a fost pus mai mult pe actiune.

Nu prea am ce sa va mai spun desprea ceasta carte fara a da spoilere. In concluzie, nu pot spune ca mi-a displacut. Am citit cu placere romanul deoarece eram foarte curioasa ce avea sa se intample dupa acel sfarsit coplesitor al primului volum. Am ramas un pic dezamagita de felul in care a dorit Levy sa iasa din acea situatie. Dar, in momentul in care reusesti sa treci peste acest lucru, in paginile ce urmeaza vei lua parte la o incursiune in fantastica lume a arheologiei si astronomiei.

Nota acordata este: 4/5

Mai jos, aveti citatul meu preferat din carte:

Exista o legenda care spune ca un copil aflat in pantecele mamei cunoaste totul despre misterul Creatiei, de la inceputul lumii pana la sfarsitul timpului. La nastere, un mesager trece pe deasupra leaganului sau si-i pune un deget pe buze, ca sa nu dezvaluie niciodata taina care i-a fost incredintata: taina vietii. In urma degetul care sterge pe vecie amintirile copilului, ramane un semn. Acest semn il au toti oamenii, deasupra buzei superioare; toti, in afara de mine…..In ziua in care m-am nascut, mesagerul a uitat sa ma viziteze, de aceea, eu imi amintesc totul….” Interesant, nu? 😀

Aici aveti recenzia primul volum – „Prima zi”.

PS: pe seara anunt castigatorii!!

2 gânduri despre “Prima noapte – Marc Levy

Lasă un răspuns

