In my mailbox #11

Ce faceti dragilor? Eu am cam ramas in pana de net zilele acestea, din cauza vremii. Profitand de ocazia revenirii acestuia, am spus sa va arat repede ce mi-am mai achizitionat!

Avem:

CUMPARATE:

Uratii si Frumosii de Scott Westerfeld

IMAG1163

Spulbera-ma de Tahereh Mafi

IMAG1164

Num3re de Rachel Ward

IMAG1165

CASTIGATE:

Frumosii de Scott Westerfeld – Uitasem ca am castigat cartea pe blogul Sabinei, si mi-am cumparat-o. Mi-am adus aminte in momentul in care am primit pachetul! Asa ca, m-am ales cu 2 exemplare :))

IMAG1170

LA SCHIMB:

Evermore de Alyson Noel

IMAG1166

PRIMITE:

Article 5 si Breaking Point de Kristen Simmons – Thank youuu!

IMAG1167

Lies Love Tells de Gina Dickerson – Thank you!

IMAG1169

2 postcard-uri cu Hemmingway’s Girl – Thank you Erika

IMAG1171

 6 postcard-uri cu The Vanishing of Katharina Linden – Thank you Helen

IMAG1172

Si o poza de final:

IMAG1173

Voi ce ati mai primit/cumparat/schimbat etc?? Sa aveti o zi frumoasa!

15 gânduri despre “In my mailbox #11

      • Oooo, doamne, asta citesti? Ah, am emotii aproape, sunt super nerabdatoare sa vad cum ti se va parea finalul!
        Poti sa incerci si cu Random.org apoi, am vazut ca e practicata tot mai des metoda asta:))

      • Da, da, mi s-a parut super interesant ca povestea pare sa se indrepte catre un final clar si deodata directia se schimba si lucrurile par sa o ia razna exact cand te astepti mai putin! Imi place cand autorii mai schimba retetele 😀

Lasă un răspuns

