TOBY says Hi

TREBUIE sa va prezint noul membru al familiei! TREBUIE!!!

Abia acum l-am adus, deci in urmatoarele ore si zile imi va capta toata atentia.

Va las sa va minunati! 😀

IMAG1199

IMAG1200

IMAG1193

Egg2

12 gânduri despre “TOBY says Hi

  1. acum doua saptamani cand ma plimbam prin oras, am intalnit o doamna in varsta care primise un pui de bichon havanez identic cu al tau, si ii prinsese si un motz rosu in cap. Era o minunatie de catelus, toata lumea ii facea poze. Doamna il primise de la o prietena dupa moartea sotului sa ii tina de companie, si cred ca ii tinea bine de companie fiindca este o jucarie reala! pana acum imi doream sa imi iau un ciobanesc mioritic si un chihuahua dar de cand am vazut minunatia asta de pufosenie mica am zis ca o sa imi iau clar asa ceva, cand ma voi muta la curte! sa iti traiasca si sa te bucuri de el, ai grija sa nu calci pe el ca e atata de mic!

Lasă un răspuns

