SUPER Concurs LIBRIS

Am primit ieri un mail foarte dragut, cu detaliile acestui concurs pentru bloggeri. Am decis sa ma inscriu si eu.

Libris.ro

Libris.ro, cea mai diversificata librarie online, da startul unui concurs de zile mari. Aici putem gasi carti online in romana, dar si in engleza.

Regulile participarii: trebuie sa public pe blog un post in care anunt inscrierea in acest concurs (indeplinit), siii un articol cu tema „De ce citesc?” in care va trebui sa prezint 10 motive pentru care lumea ar trebui sa citeasca.

Premiile sunt pe masura:

Locul 1: carti la alegere in valoare de, tine-te bine, 900 lei!

Locul 2: carti la alegere in valoare de 400 lei!

Locul 3: carti la alegere in valoare de 200 lei!

Cum castigi?

O instanta binevoitoare, inarmata cu inteligenta, rabdare si simtul umorului va aprecia urmatoarele:

  1. Cel mai interesant raspuns la la intrebarea „De ce citesc?” (pondere 50%)

  2. Cele mai multe comentari la postul „De ce citesc?” de pe blogul tau (pondere 50%)

PS: Cand voi posta articolul, va rog sa ma bombardati cu comentarii! Pretty please! :))

Multumim Loredana!

8 gânduri despre “SUPER Concurs LIBRIS

  1. Pingback: De ce citesc? Concurs Libris. | Xoxo Mikii ♥

  2. eu vreau lista cartilor,nu-mi scrantesc mintea sa scriu si sa primesc mersul trenurilor sau punguta cu 3 bani si pentru fiecare motiv,vreau 100 lei,deci 10 mil vechi..si cine plateste impozit pentru premiul in joc,eu sau organizatorul si vreau chitanta,ma rog,factura,ca daca vine fiscul ,sa demonstrez provenienta,sau daca vine vecina si vede o carte ca a ei,ca face naveta pe tren,sa nu zica ca am furat-o cand am fost la ea si era intuneric….sa fiti iubiti si …cititzi !

Lasă un răspuns

