In my mailbox #12

Buna dimineataa! Sa va arat ce bunati am primit! Majoritatea vor fi incluse in concursurile urmatoare! 😀

House of secrets – Ned Vizzini & Chris Columbus – GENIALA si povestea si ambalajul! In curand recenzia!

IMAG1205

Instinct – J. A. Garland – Thank you

IMAG1206

 

O multimeeee de swag-uri – din pacate 2 au ajuns rupte, dar voi incerca sa le remediez. Avem un caiet, pixuri, semne de carte, magneti de frigider, jeleuri, lasere, sapun, etc! 😀

IMAG1207

Wake Forest – Charlotte Jackanicz

IMAG1208

De la Regan Black am primit Justice Incarnate, 2 pixuri si 2 racitoare cred.  Thank you!

IMAG1209

Alte semne de carte!

IMAG1210

Si cateva semne, brelocuri si vederi de la targ!

IMAG1211

Am asteptat sa fac aceasta postare, pentru a putea da startul si urmatoarelor concursuri. Am tot asteptat sa primesc un pachet important, dar nu stiu de ce am impresia ca s-a pierdut pe drum. Trebuia sa ajunga deja de o saptamana 😦 De obicei pachetele trimise prin USPS ajung in 2 saptamani. Uff! 😦 Voi ce ati mai achizitionat/primit?

O zi frumoasa!

12 gânduri despre “In my mailbox #12

  1. Superr as innebuni de fericire daca as primi atatea swaguri, sper sa faci concursuri interesante cu ele. Eu am castigat 3 carti si nici una nu mi-a ajuns…

  2. Foarte frumoase! Eu saptamana asta am strans trei carti – cea cu Libertatea pentru femei – Calatorie spre iubire de M.J. Putney, o carte de la Miron – Lisa Kleypas – Doar dragostea ta si de la Epica – Anna si sarutul frantuzesc- S.Perkins. mai astept si alte pachete insa vor ajunge saptamanile viitoare, sunt in mare parte carti de la Okian, Book Depository si una in ro. dar era la precomanda.

  3. Superbe toate! Enjoy them!! 😀 Şi lectură plăcută!

    M-a amuzat când am citit la swag items „jeleuri, lasere, săpun” :)). Really funny swag items!

    Sper să îţi ajungă şi ultimul pachet :(. Cine ştie pe unde a ajuns…

    Eu am achiziţionat „Probabilitatea statistică de a te îndrăgosti la prima vedere”, „Dragonul Maiestăţii Sale” iar în urma unui schimb de cărţi am primit ce mi-ai trimis tu :)) + „Fata şi Marea” ^^.

    • Yeyyy…am primit un aviz pt mesagerie externa. Ma duc luni sa vad. Sper sa fie pachetul asteptat :X Am si eu pe lista Dragonul Maiestatii Sale. Am auzit numai cuvinte de lauda despre carte! 😀

      • Ma bucur ca a ajuns pachetul :D. Eu inca nu ma voi apuca de Dragonul Maiestatii Sale insa, stiu ce voi citi dupa licenta, la vara(si sper ca nu ma voi apuca de prea multe carti deodata =)) creste mormanul cartilor pe care vreau sa le citesc pe zi ce trece :-„). Si eu am auzit laude multe la adresa seriei :D.

Lasă un răspuns

