Top TEN Tuesday #1

bookcase

Top Ten Tuesday is an original feature/weekly meme created by The Broke and the Bookish.

Am mai adugat aceasta categorie. Mi se pare foarte draguta, si sper sa o pot rezolva in fiecare saptamana.

Topicul acestei saptamani este:

Top 10 carti favorite  citite inainte de a fi blogger

diavolul-se-imbraca-de-la-prada1. Harry Potter – J.K. Rowling

2. Stapanul inelelor – J.R.R. Tolkien

3. Batranul si marea – Ernest Hemingway

4. Dune – Frank Herbert

5. Viata lui Pi – Martel Yann

6. Diavolul se imbraca de la Prada – Weisberger Lauren

7. Interviu cu un vampir – Anne Rice

8. Crima si pedeapsa – Dostoevsky Fyodor

9. Magicianul – JohnFowles

10. Inca o zi – Mitch Albom

Voi ce carti ati preferat inainte sa va apucati de blog?

10 gânduri despre “Top TEN Tuesday #1

  1. Nu prea stiu cert e ca mult mai multe …si sincer mai diversificate ..pai am iubit hp , micutele mincinoase ( nu aveam blogul) ..la rascruce de vanturi nu am terminat toata cartea ..hotul de carti , privighetoarea lui hitler ( nu am apucatsa o citescdar o visez inca ..) ,

  2. ^^ . Nu am blog de prea mult timp, nici măcar un an nu a împlinit :)) .
    O să pun doar câteva, într-o ordine oarecare dar, bineînțeles, cărți ce mi-au plăcut 🙂 .
    Lorelei – Ionel Teodoreanu , Cronicile Lumii Pământene – Licia Troisi , Nu plânge sub clar de lună – Heather Davis , Pânză de păianjen – Cella Serghi , Romanul adolescentului miop – Mircea Eliade , Cazul Lauren Szabo – Ann Granger …

Lasă un răspuns

