Castigator + Anunt

Hei,

Castigatoarea primului concurs din cadrul maratonului este:

Anca Mihaela Marinescu!

Te rog sa imi trimiti adresa ta pe mail, pentru a o putea redirectiona mai departe autoarei!

Anunt!

Aceasta este ultima postare pe luna Aprilie. Maine voi pleca in Turcia, si ma intorc la sfarsitul lunii. Sper totusi sa gasesc net pe undeva, sa va pot aproba comentariile si sa vad ce mai faceti! 😀

Nu uitati sa va inscrieti la al doilea concurs, si sa imi trimiteti pe mail creatiile. Mai aveti timp pana pe 28 aprilie!

Weekend placut si ne auzim peste aproape 2 saptamani!

_kusadasi at night

8 gânduri despre “Castigator + Anunt

  1. Turcia? Nu Bucuresti? :))
    Te sfatuiesc sa dezactivezi moderarea comentariilor. Eu am avut o perioada in care nu aveam net si mi s-a parut incomod si neplacut sa nu apara comentariile cititorilor zile la rand. Pana la urma, banuiesc ca nu e nimeni interesat sa scrie chestii urate in comentarii, nu? Si daca scapa cumva vreun spam, il poti sterge dupa aceea…
    Vacanta placuta iti doresc! Asteptam poze 😉

    • Azi Bucuresti, maine dimineata directia Turcia! 😀 Nu stiu exact cum merge treaba cu moderarea comentariilor. Imi apare sa le moderez, doar in momentul in care o persoana nu a mai comentat niciodata. La restul persoanelor, nu trebuie sa le accept eu. O sa ma uit prin setari, sa vad!
      Multumesc frumos! Sper sa prind vreme frumoasa si calduraaaaa!!! In jumatate de troler am doar rochite si tricouri :))

Lasă un răspuns

