Nici moarta, nici maritata – Maryjanice Davidson (Undead #1)

nici-moarta-nici-maritata-1923914_bigNici moarta, nici maritata face parte de seria Undead scrisa de Maryjanice Davidson. Din cate am vazut pe Goodreads, sunt undeva la 12 volume, doua dintre acestea (volumul de fata si Nici moarta, nici angajata) fiind publicate la Nemira.

Am terminat cartea acum o saptamana si trebuie sa va spun ca nu am mai citit de multa vreme o lectura asa amunzanta. Adevarul este ca am cam evitat Chick lit-urile in ultima perioada. Motivul: Am dat peste cateva esuate. Insa, avand o stare dubioasa, si foarta plina de examene si proiecte, aveam nevoie de ceva mai light. Si am vazut-o acolo: micuta si ascunsa in biblioteca.

Sincer, nu aveam prea mari asteptari de la ea. Tinand cont ca este o carte glossy cu vampiri. Insa nu m-a dezamagit. Chiar am indragit-o foarte mult.

Betsy ..sau Elizabeth Taylor, este un proaspat vampir. Este foarte amuzant si ilar felul in care ne sunt povestite evenimentele ce au avut ca rezultat moartea si transformarea lui Betsy in vampir. Ni se precizeaza faptul ca ziua mortii sale a fost una ghinionista: printe toate evenimentele neplacute, facandu-si loc si concedierea acesteia. Mai mai ca am ras cu lacrimi in momentele in care Betsy s-a dus sa isi viziteze prietenii si parintii indoliati.

Am chicotit pe tot parcursul romanului, pana la ultima pagina. Am avut parte de cateva scene foarte foarte hot  si descrieri ale organelor genitale, pe care nu ca as fi vrut  neaparat sa le citesc, dar ..na :)) La asta chiar nu ma asteptam.

Puncte slabe: as putea considera finalul. Stiu ca nu va asteptati sa spun asta, dar mi s-a parut un pic prea exagerat. Prea multa actiune in cateva pagini. Si replicile din final, in special gandurile lui Eric, foaaaarte foarte puerile. De fapt, cred ca nici un copil nu ar gandi asa :)) In orice caz, nu pot spune ca este ceva peste care nu poti trece.

In concluzie, cartea mi-a depasit asteptarile. Trebuie sa imi cumpar si volumul 2.

Nota: 5/5

V-am lasat mai jos cateva citate geniale din carte. Sper sa va amuzati si voi!

„I-ai dat aluia de la firma de pompe funebre un costum roz, cand stii prea bine ca urasc rozul. Le-ai dat o pereche de incaltari nenorocite, numai bune de aruncat la gunoi, cand stii cat de mult imi plac pantofii de lux. Dupa care te-ai furisat la mine-n casa si mi-ai furat cele mai bune incaltari. Si-apoi voiai sa pleci intr-o croaziera! Asta dupa ce-l seduceai pe tata – inca o data! Tocmai in ziua inmormantarii mele!” 

„Ce-ai zice sa ma stropesti cu niste agheasma? Il prinsesem pe bietul om de gulerul camasii si-l ridicasem pe varfuri – era cu vreo opt centimetri mai scund decat mine. Sau poate sa ma bati cu un crucifix pana mor, am cotinuat, scuturandu-l ca pe-un sobolan. Ori sa arunci in mine cu niste anafura?”

5 gânduri despre “Nici moarta, nici maritata – Maryjanice Davidson (Undead #1)

    • Da stiu 😦 Eu imi voi cauta si restul volumelor. Sper totusi sa nu ii scada din amuzament si sa aduca elemente noi. Altfel risc sa ma plictisesc. Destul de lunga seria, pentru acest gen :))

Lasă un răspuns

