In my mailbox #16

Stiu ca nu va asteptati (si nici nu ar fi trebuit) la o postare de genul asa de repede, dar IAR m-am scapat „ca vaca in porumb” (scuzati expresia).

Promit solemn ca aceste carti vor fi singurele achizitii pentru urmatoarele 3 luni. In cazul in care imi incalc promisiunea, va rog sa nu ma mai bagati in seama vreo doua saptamani 😀

Deci, mi-am luat urmatoarele:

Pasarea Spin – Colleen McCullough

20130625_195807

Pacientul englez – Michael Ondaatje

20130625_195817

Marele Gatsby – F. Scott Fitzgerald

20130625_195824

Toamna Patriarhului – Gabriel Garcia Marquez

20130625_195832

Primele 4 volume din Micutele Mincinoase – Sara Shepard. Am citit deja primele 2 volume, si mai am jumatate din al 3-lea. Cred ca il voi termina si pe acesta si apoi voi face o recenzie 3 in 1. :))

20130625_195850

Ce-as fi eu fata tine? – Guillaume Musso

20130625_195943 

Magazinul de sinucideri – Jean Teule

20130625_195953

Si daca as mai trai o data – Marc Levy

20130625_200001

Strania poveste a lui Benjamin Button – Scott F. Fitzgerald

20130625_200010

Stieg Larsson – Fata ca s-a jucat cu focul si Castelul din nori s-a sfaramat (abia astept sa ma apuc de ele)

20130625_200044

Fetita prieteni mele – Dorothy Koomson

20130625_200055

Arsa de vie – Suad

20130625_200102

Stiu ca este o postare kilometrica. Nu va suparati pe mine. 😀 Mai am de primit 2 carti la schimb (Ar fi putut fi paradisul si Alchimistul de Michael Scott) si am mai primit azi un aviz extern – cred ca este noua carte a Angelei Carling. Altceva nu tin minte sa imi fi luat sau sa am de primit. Vad maine. Si cam atat…..cred…:))

Voi ati citit ceva din lista de mai sus? Ce noutati ati mai achizitionat?

O seara frumoasa,

Roxi

 

13 gânduri despre “In my mailbox #16

  1. Îți ador postările de acest gen, sunt sigură că nu reziști și ne întâmpini mereu cu zeci de cărți ! 🙂
    Acum citesc „Înainte să adorm” și-mi place foarte mult, e interesantă și captivantă .
    Eu am 20 – 22 de cărți de citit în vara aceasta deci … stai liniștită. Aș vrea ca singura carte pe care să mi-o cumpăr să fie volumul 2 din seria Chloe King ( singurul volum care îmi lipsește ). Ai idee cine face schimb cu ea sau o vinde ?

    Lectură plăcută !

    P.S : Ne pregătești curând un post #17 mâine, când iei coletele sau o lași pe mai târziu ?

    • Si mie imi face cu ochiul „Inainte sa adorm”, dar nu o voi cumpara prea curand. Si eu am o lista imeeensa….Nu prea am timp insa 😦 Ca lucrez si ajung la 18:30 acasa.
      Nu stiu pe nimeni care sa aibe de dat acel volum. Daca aflu ceva te voi anunta.
      Si nuuuuu…nu mai fac un post de acest gen pentru urmatoarele 3 luni. Sau cel putin asa sper :)))

      • Apropo, am văzut că este și film după cartea „Strania poveste a lui Benjamin Button”, cred că e o carte genială 😮 .
        Abia aștept să văd ce părere ai !

  2. Cate carti! Eu incep sa-ti ignor blogul de acum.;)
    Glumesc. Pe mine ma atrage mult ‘Arsa de vie’. Si am citit Magazinul de sinucideri. Ti-o recomand, e superba. O termini intr-o zi, daca te apuci de ea, si are un final superb.
    Lectura placuta!

    • Multumesc!!! Off…sper totusi sa nu imi mai iau nimic. Nu de alta, dar vor veni ai mei acasa in noiembrie, si iar o sa ma plang ca nu am unde sa imi pun cartile. Si probabil ma vor goni de acasa :))

  3. Superrr, si eu vreau pasarea spin, arsa de vie, ce-as fi eu fara tine?si marele gatsby, si parca si micutele mincinoase dar nu asa mult, in rest despre celelalte carti nu stiu fff multe chiar vreau sa iti citesc recenziie.

    • Sa stii ca nici pe mine nu ma prea incanta seria Micutele Mincinoase si o amanam mereu. Insa, acum pot sa spun sa sunt in top la mine. Se citesc foarte foarte repede, si sunt foarte placute. Te binedispun! 😀 Sa le incerci daca ai ocazia.

Lasă un răspuns

