Moment de nebunie

Hey,

Ce faceti dragilor?

Trebuie sa va anunt ca eu am luat-o pe aratura! :)) In urma unei conversatii cu Cori (numai tu esti de vina pentru treaba asta) mi-am adus amintea de vechea mea pasiune de confectionat diverse tampenii. Asa ca m-am hotarat sa ma apuc sa fac semne de carte. /:)

Mai jos aveti ce am reusit sa strang pana in seara asta, iar maine imi voi procura si restul materialelor si ma voi apuca de treaba. Interesat cineva de un semn de carte? :)))

20130701_210113

20130701_210142

Nu ma luati in seama, am si eu momentele mele. In final, va voi arata ce am reusit  sa fac! 😀

O seara frumoasa!

Roxi

13 gânduri despre “Moment de nebunie

  1. Oh ! Am și eu o colecție, le ador ! Abia aștept să văd rezultatul final !!
    Mă întreb ce-ai putea face cu materialul textil și mărgeluțele, cred că ar ieși ceva foarte original !

    • SI eu am o cutie plina. Nu le voi folosi intr-o viata, dar ,,,,tot continui sa achizitionez :))..Ohhhh!!! Dar am destule idei cu materialul textil. Sper sa iasa asa cum imi doresc! 😀

  2. Si eu am cateva semne de carte colectionate de prin carti sau de la concursuri. Imi plac. Nu am mai confectionat de cand eram la Palatul copiilor la cursuri in ciclul primar si gimnazial la sectiunea de arte si faceam tot felul de obiecte si participam chiar si la olimpiade, am si o diploma cu locul 3 la olimpiada mestesugurilor artistice faza judeteana:-) 🙂 , sa sti ca si mie imi vine asa cateodata, nu de foarte mult timp am participat la un concurs de creatie Jurnalul de traznit unde am realizat un jurnal conform cerintelor saptamanale lansate de fetele de pe blog, si m-am distrat tare mult. Cred ca uneori simtim nevoia sa copilarim si sa ne relaxam prin astfel de activitati, si nu cred ca e o diferenta mare de varsta intre noi, eu in toamna implinesc 22 ani.
    Abea astept sa vad ce realizezi.

Lasă un răspuns

