Top Ten Tuesday #7

toptentuesday2

Top Ten Tuesday is an original feature/weekly meme created by The Broke and the Bookish.

This week’s topicTop Ten Most Intimidating Books 

(might be intimated by size, content, that everyone else loves it but you are sure you won’t etc)
These are the books that I’ve wanted to read for a loooooong time, but keep putting off for one reason or another.
These books are soooo long, but I know I’ll love them
1. Drood – Dan Simons
2. Shogun – James Clavell
3. Les Miserables – Victor Hugo
I’m still afraid of horror books and clowns
4. Any book by John Saul
5. IT – Stephen King
 I am a lover of the classics and enjoy a great number of them. But I think I  just don’t like these books
6. War and Peace – Tolstoi
7. Any book by Jane Austen
8. Shakespeare‘s lit
Why? I don’t know. But I’m determined to read them
9. Vampire Academy – Richelle Mead
10. Any book  by Guillaume Musso
What are the books that intimidate you, that keep you from reading them?
hugo_library
2 gânduri despre “Top Ten Tuesday #7

  1. Ahhh am Shogun in biblioteca de cand eram mica dar niciodata nu m-am incumetat sa il citesc sute de pagini cu scris mic despre samurai si razboaie si cu niste nume ciudate de japonezi deci nici gand sa o citesc vre-odata! mai am una groasa Dragostea si revolutia de Dinu Sararu tot la fel de groasa si cu scrisul mic care cuprinde toate cele trei volume intr-unul singur(o apreciez pe mama ca a avut rabdare sa o citeasca eu nu si nici nu am de gand prea curand!!!). Carti groase pe care le-am citit a fost Pe aripile vantului dar nu am regretat sigur le voi mai citi vre-odata, seria Harry Potter, plus alte romane contemporane care desi sunt groase au scrisul acceptabil in asa fel incat merg citite repede! Pe mine ma descurajeaza un scris mic! Mai am Decameronul pe care am incercat sa il citesc vara trecuta si nu l-am terminat fiindca ma lua somnul mereu cand incerca sa il citesc. Vad ca ai trecut Mizerabilii mai sus, carte pe care nu am citit-o, nici Drood desi am auzit de roman, de John Saul nu am auzit?!, Stephen King am vazut ce carti are, nu i le-am citit niciodata dar stiu ca sunt groase, Razboi si pace este un must have pe care eu nu l-am citit si stiu ca este groosss, orice carte de Jane Austen?! pai in afara de familia watson, dragoste si ratiune si ratiune si simtire am citit restul cartilor de jane austen si le am. Academia vampirilor nu stiu ce sa zic nu le-am citit, cat despre Guiallume Musso?! nu cred ca are carti asa stufoase, mi-l doresc in biblioteca fiindca deocamdata nu am nicio carte de-a lui! Am citit eu acum o luna si ceva-2 Gradina placerilor lumesti de Joyce Carol Oates, ti-o recomand, este o carte mica si stufoasa cu un scris mic, nu stiu ce rabadre am avut sa o citesc….si ma uitam acum ca am Marea trecere de Cormac McCharty si este la fel ca Gradina placerilor lumesti-mica si groasa si cu scrisul mic, nu cred ca o voi citi in aceasta vara, oricum am mutle alte carti pe care trebuie sa le citesc!

Lasă un răspuns

