Maraton de lectura

mdl

Hey,

Am preluat aceasta idee draguta de pe blog-ul Some books are to be tasted.

Ce trebuie sa facem:

– In perioada : 08.07. – 14.07.2013 , trebuie sa citim cat mai muuuuuulte carti, si la inceputul/sfarsitul fiecarei zile sa facem o postare cu urmatoarele:

  • Pagini citite azi:
  • Pagini citite în total:
  • Cărţi terminate:

Ingenios sau nu? 😀

Cine doreste sa participe trebuie sa anunte acest lucru pe blogul propriu, si sa ii lase un link Larisei AICI.

2 gânduri despre “Maraton de lectura

  1. da chiar da, doar ca eu sunt haotica , singura provocare pe care am rezolvato de la ea a fost aceea cu cartile clasice, din zece au iesit mai multe si anul nu s-a incheiat ) …iar provocarea mea ..a fost sa citesc 20 de carti pe anul asta , pot spune ca am rezolvat cu succes,,,mai vedem ce o sa fac cu lista de vacanta …dar succes roxi ..

Lasă un răspuns

