Work in Progress

Ce parere aveti? Am inceput cu ceva mai usor deocamdata!

20130703_210158

41 de gânduri despre “Work in Progress

      • Aaaaaaaaaaaaaaaaa! (a se citi ca un strigat extaziat de om nebun). Mulțumeeeeeeeeeeeeeeeeeesc!
        De unde ai luat totusi modele de desen?

      • pintereset.com Aveam cont de ceva vreme pe el, dar nu am stat niciodata sa il frunzaresc. L-am descoperit de vreo 2 zile. Stau ca nebuna la munca si ma uit pe el. Gasesti o gramaaadaaaaa de chestii dragute!!!
        Scrie Harry Potter sau bookmarks, si vei gasi o sumedie de modele!!! 😀

      • Deci acum mi-ai băgat și mie asta în cap. Caut chibi Naruto să îmi fac și eu! Damn you! Mi-ai dat de lucru! Ziceai de mine!

      • :)))) da da daaa…:)) Deci eu cred ca mi-am salvat in calculator cel putin 100 de modele de semne de carte. Na belea acum, ca nu stiu de care sa ma apuc mai intai :)))

      • Să mă vezi pe mine când o să iau la rând animeurile la care m-am uitat. Sau cărțile alea Disney de la Adevărul, că oricum îmi plăcea să desenez din ele

  1. Super tare semne de carte facute manual cu Harry Potter. Imi place cum desenezi!! Ce pot sa spun acum, decat ca astept concursul:)
    Apropo ai primit mail-ul cu lista de carti?

Lasă un răspuns

