Maraton de lectura – #5,6,7

mdl

Hey!!

In ziua 5 nu am avut starea necesara sa citesc, dar am recuperat in zilele 6 si 7. Maratonul s-a incheiat si eu am reusit sa citesc urmatoarele:

Pagini citite azi (zilele 6 si 7):

  • 131 – 170/ 270 pagini din “Wicked”  – Sara Shepard (Micutele Mincinoase #5) = 39 pagini
  • 35 /148 pagini din “Marele Gatsby” – F Scott Fitzgerald = 35 pagini  (Sunt singura pe care nu o prea impresioneaza aceasta carte? Sau nu am avut eu dispozitia necesara pentru ea?)
  • 420/1350 pagini din „Dansul Dragonilor” – George R.R. Martin (Cartea asta e GENIALA. M-as inchide 2 zile in casa sa o termin)
  • 380/380 pagini din „Elixirul Vietii” – Kenneth Oppel
  • T = 874 pagini

Cărţi terminate: 1

Pagini citite în total: 1559 pagini

Carti terminate in total: 3

– Festinul Ciorilor – George R.R. Martin

– Elixirul vietii – Kenneth Oppel

– Daca ti-as spune ca te iubesc, ar trebui sa te omor – Ally Carter

Stiu ca nu e un numar impresionant de carti citite, cum am vazut pe alte bloguri, dar sunt foarte fericita ca am reusit sa avansez in Dansul Dragonilor.

Cum s-a terminat maratonul pentru voi?

semnatura roxi

4 gânduri despre “Maraton de lectura – #5,6,7

Lasă un răspuns

