30 Day Reading Challenge

oookkkk…m-am bagat singura in afacerea asta! Dar este numai vina lui Rucsi. Daca nu posta ea pe fb, nu se ajungea aici. 😦  In fine. Trebuie sa postam timp de 30 de zile, cate o poza care sa indeplineasca diverse cerinte. Le gasiti in imaginea de mai jos. Eu voi incepe de azi, si va voi stresa timp de 30 de zile.

998782_290991691042076_2021682955_n

1. The best book you read this year

Damn it. Greeeeu de ales. Ma voi indrepta totusi spre Gradina Uitata – Kate Morton  (probabil ma aflu inca sub influenta ei). O RECOMAND!!

20130814_200117

Cori, Krisszu, Rox….va bagati?*

*A nu se citi ca o intrebare. Este o PROVOCARE!! HA!

Care este cartea voastra preferata din acest an? Greu de raspuns, nu?

13 gânduri despre “30 Day Reading Challenge

  1. :)) hai ca incerc sa ma bag si eu. Dar cred ca abia dupa concediu, ca sunt total haotica in vacanta si mi-e ca uit de orice fel de program. app, de saptamana viitoare, probabil de miercuri, pana sambata sau duminica o sa fiu in constanta. Poate ne vedem daca ajungi si tu pe acolo?

    • Uof 😦 Pe 24 (sambata) nu am cum sa ajung in ct deoarece am treaba pe la 5-6, si pana sambata lucrez. Singura posibilitate ar fi sa plec vineri pe la 4 de la munca, si sa vin in ct, si sa plec sambata pe la pranz la tl. Ar fi singura posibilitate. O sa ma gandesc si te anunt! Chiar as vrea sa vin! De ce nu veniti sapt asta? :))))

      • Sunt in SV saptamana asta.. Vin singura, nu am reusit sa ne sincronizam concediile anul acesta. Iti povestesc eu in mail sau pe FB 😀 Si Point deci a ramas acasa cu al meu, Hai ca ne mai auzim oricum pana atunci si vedem, poate reusim sa stabilim ceva 😀

  2. E absolut geniala intr-adevar. Sa sti ca o autoare care imi place la fel de mult este Sveva Casati Modignani, nu e foarte cunoscuta, cel putin nu i se face mare publicitate la noi in tara, dar are niste romane super, am in biblioteca vol unu si doi din Anna cu ochii verzi si volumul Vanilie si ciocolata. Intentionez sa fac rost si de Lebada neagra, Singular feminin si Rosu coral, ti-o recomand.
    De asemenea mai este o autoare Philippa Gregory, ale carei carti nu le am si nici nu le-am citit insa sunt convinsa ca sunt romane excelente, spun asta pentru ca mi-a placut foarte mult ecranizarea unui roman de-al sau The Boleyn-surorile Boleyn.

Lasă un răspuns

