Day 06.

06. A book that makes you sad

20130821_194748

2 gânduri despre “Day 06.

  1. Hei, am terminat de citit Magazinul de sinucideri, initial am vrut sa o citesc mai pe seara dar m-am apucat de ea si in nici doua ore am citit-o. Animatia a pastrat subiectul insa a modificat finalul. Cand am citit ulimele randuri mi-am amintit cum ai spus tu ca a fost wow, asa a fost si pt mine. Prima oara am crezut ca nu am inteles bine, a doua oara am priceput. Sa stii ca pana la urma am inteles logica, exista un substrat religios aici, personajul a fost un fel de ,,misionar”, odata ce si-a indeplinit scopul….nu spun mai mult ca sa nu stric lectura altor persoane.

Lasă un răspuns

