In my mailbox #18

Iaaar postare! Fara prea multe discutii, deoarece nu mai au rost. Sunt incurabila si gata. Sa va arat ce am mai achizitionat:

1. Scafandrul si fluturele – Jean-Dominique Bauby (mori de ciuda Laurentzyu) :))

20130827_193033

2. Nopti de patima – J.R.Word – castigata la concurs (multumesc Mona)

20130827_193042

3. Creatura – Nely Cab – castigata si ea la concurs (multumesc Ioana & Delia)

20130827_193053

4. Obiecte ascutite – Gillian Flynn (presimt ca o sa imi placa la fel de mult ca Fata disparuta)

20130827_193105

5. 3 Eciclopedii Filmul – primite de la Elefant (sunt destul de interesante)

20130827_193208

6.  Crimele familiei Borgia – Michel Zevaco – am confiscat-o

20130827_193223

7. Tacerea mieilor – Thomas Harris – confiscata

20130827_193233

8. Jane Eyre – Charlotte Bronte – de asemenea confiscata 😀

20130827_193240

9. Damaged – Cathy Glass

20130827_193257

10. What Daddy Did – Donna Ford

20130827_193304

11. Diary of a jetsetting Call Girl – Tracy Quan

20130827_193312

12. Hex sau puterea farmecelor – Chloe Neill (de dat la schimb, alaturi de cele in engleza de mai sus)

20130827_193320

Si poza de grup. Toby nu s-a putut abtine, trebuia sa vada ce se intampla cu toate cartile. Scuzati-l!! :)))

20130827_193336

Voi ce ati mai achizitionat/primit ??

 

18 gânduri despre “In my mailbox #18

  1. In primul rand Toby e un catelus adorabil, sa iti traiasca.
    Cum adica ai confiscat:d? Le-ai luat de la cineva care vroia sa le arunce sau cum?
    Fluturele si scafandrul stiu ca este si ecranizat insa nu am vazut filmul, nu am citit cartea.
    Am participat si eu la concursurile unde ai castigat tu si cand ti-am vazut numele la castigatori chiar m-am gandit la postarea ta:-) mailbox:-)
    M-ai facut curioasa rau cu Fata disparuta, insa e cam scumpa astept sa se mai ieftineasca.
    Am primit si eu de la elefant cele trei volume Filmul, deocamdata nu le-am citit, doar m-am uitat pe imagini ca cei mici:-) 🙂
    Cu Borgia era un serial dar nu stiu altceva…
    Tacerea mieilor stiu sigur ca este si film…dar nu l-am vazut

    Jane Eyre este SUPERBA, mie mi-a placut enorm.
    Titlurile in engleza nu le stiu, dar au niste coperti dragute.
    Iar ai strans o groaza de carti, pe tine nu te ameninta cu datul afara din casa???:-) 🙂 🙂 sau doar eu sunt amenintata in acest mod…eu chiar nu mai am loc decat foarte putin in biblioteca, apoi va trebui sa improvizez un loc:d

  2. Fara nici cea mai mica legatura, faci o treaba grozava cu blogul asta :))
    Asa, in alta ordine de idei: Obiecte ascutite mi-o recomandase un prieten bun la un moment dat, a zis ca-i placuse dar eu n-am apucat niciodata sa ma apuc de ea. Am vazut Tacerea mieilor si-am zis de-atatea ori ca incep si cartea!! XDDD jane Eyre am auzit ca poate deveni plictisitoare z.z Hex pare interesanta. De restul chiar n-am auzit in my life O_o
    De achizitionat n-a mai achizitionat nimic, din moment ce ai mei sunt foarte zgarciti cand vine vorba de bani pentru carti -.- MRrr :-l

    • Multumesc frumos! De obiecte ascutite tin sa ma apuc de foarte mult timp. Citisem Fata Disparuta si imi placuse foarte mult, asa ca am comandat-o si pe aceasta. Cu siguranta va fi buna. Spor la convins parintii sa iti cumpere carti! 😀

Lasă un răspuns

