Lectura pentru vara…..

S-a dus dorinta mea de a ma tine de o lista de carti..si sa o FINALIZEZ. Daca va aduceti aminte facusem o lista cu cartile pe care as fi dorit sa le citesc in aceasta vara. AHA..lista a ramas :)) Mai jos aveti lista originala si progresul facut, si o alta lista cu carti citite pe langa!

1. Micutele  Mincinoase  – Sara Shepard- volumele 3 – 13…AM CITIT DOAR VOLUMELE 3 si 4 (si jumatate din 5)

2. De terminat Festinul Ciorilor – George R.R. Martin   TERMINATA

3. Dansul Dragonilor – George R.R. Martin – MAI AM JUMATATE

4. Never let me go – Ishiguro Kazuo  CITITA

5. Snow White Sorrow – Cameron Jace

6. Mizerabilii – Victor Hugo

7. Shogun – James Clavell

8. A monster haven Story – R.L. Naquin

9. Drood – Dan Simons

10. Orice de Rodica Ojog-Brasoveanu (Cori PROMIT ca pana la sfarsitul anului citesc ceva :)))

11. Suad – Arsa de vie

12. Magazinul sinuciderilor – Jean Teule  – CITITA

13. Marele Gatsby – F.Scott Fitzgerald

14. Stieg Larsson – Fata care s-a jucat cu focul si Castelul din nori s-a sfaramat MAI AM 200 PAG din CASTELUL DIN NORI

15. Seria Fetele Gallagher – Ally Carter DOAR VOLUMUL 1

16. Si daca as mai trai o data – Marc Levy

17. Ce-as fi eu fara tine?  – G. Musso

7 din 17  – halal vointa :))) Sper totusi, sa reusesc sa o termin pana la sfarsitul anului!

Ce am mai citit in afara ce aceasta lista:

– Strania calatorie a Domnului Daldry – Marc Levy

– Elixirul vietii – Kenneth Oppel

– Cele treisprezece motive – Jay Asher

– Sub aceeasi stea – John Green

– Fata disparuta – Gillian Flynn

– Circul noptii – Erin Morgenstern

– Concubina din Shangai – Ying Hong

– Gradina Uitata – Kate Morton

– Apa pentru elefanti – Sara Gruen

– Scafandrul si fluturele – Jean-Dominique Bauby

Eu sunt destul de multumita de mine. Voi cum stati cu progresul pe lista?

9 gânduri despre “Lectura pentru vara…..

  1. 21 din 20 . Sunt mulțumită de mine deși tot nu cred că voi reuși să citesc 100 de cărți până la sfârșitul anului.
    Felicitări ! >:D<
    După ce termin cartea „Dincolo de aparențe” încep și eu „Sub aceeași stea” 😀 .

  2. E frumoasa seria Melania Lupu, eu am citit primele trei volume, pe restul nu dar sunt superrr ti le recomand.
    Nu-i nimic daca nu ai terminat lista, oricum ai citit altele si nu-s putine.
    Nici eu nu am citit inca Marele Gatsby desi il am.
    Ai curaj sa citesti Shogun?! Eu ma ingrozesc cand ma uit la scrisul mic si vol maricare caracterizeaza aceste carti. Nu o sa am niciodata curaj sa citesc Shogun.

  3. Eu îmi făcusem o listă (pe hârtie doar) însă nu am făcut mari progrese cu cititul în general. Poate că e mai bine aşa, m-am mai relaxat niţel. Ca de obicei, citesc mai puţin în vacanţe decât în timpul şcolii :)). Succes în continuare!

Lasă un răspuns

