Statistici!!! /:)

Datorita Niaharei, si al ei post cu numarul IMENS de carti, eram curioasa cate am adunat si eu.  Si da, sunt INCURABILA. Oricat de multe carti as avea (necitite) tot nu ma opresc din cumparat.

Calculele stau cam asa:

– Carti de la diverse edituri (beletristica) : 255

– Carti din colectia verde Adevarul *plus cateva din colectia rosie* : 54

– Carti de psihologie practica si tratate: 59

– Enciclopedii: 20

– Ghiduri turistice: 18

– Carti de Jules Verne de la Adevarul: 33

TOTAL: 439 carti

PS: nu am adaugat si cartile de retete & stuff!! Cred ca sunt cel putin 30 si alea :)))

Voi cate carti aveti? Niahara, la tine stim deja! :))

no_such_thing_as_too_many_books_postcard-rea0917c3747f4fd397baf736e2ce610e_vgbaq_8byvr_512

7 gânduri despre “Statistici!!! /:)

  1. Omg multe multe :>…le voi număra şi eu pe ale mele şi, cu toate că am tot făcut loc prin bibliotecă am senzaţia că ajung şi eu undeva la 200 de cărţi per total :))…sper să nu fie chiar aşa de multe (pare un număr prea mare :))) ca să mai am loc pe viitor pentru eventuale volume. Eu m-am decis că nu are rost să păstrez toate cărţile pe care le am (mă refer la cele care nu mi-au plăcut deloc sau nu m-au impresionat într-un mod aparte) întrucât spaţiul nu îmi permite. Aşa le voi ţine doar pe cele necitite (toţi avem cărţi necitite…:-„) şi pe cele care mi-au plăcut + clasicele. Succes la găsit loc în bibliotecă pe viitor :D!

Lasă un răspuns

