In my mailbox #20

Daca tot a fost oferta cu Happy Wishlist pe Elefant, am spus sa profit si eu. Am cam comis-o, este drept.  Acestea sunt achizitiile in valoare de 200 ron. Eu spun ca am facut o afacere buna. Nu e asa?

Pam pam!!! Coletul!!

20131018_103825

Academia Vampirilor – m-am hotarat sa ii mai dau o sansa. Prea multa agitatie in jurul ei.

20131018_195507

Gazda – Stephenie Mayer (am avut o surpriza, nu ma asteptam sa fie in editie noua, deorece pe site aparea coperta veche)

20131018_195537

Hotul de carti (in poza aveti si identitatea hotului )

20131018_195650

Cea mai frumoasa carte din lume – Eric-Emmanuel Schmitt

20131018_195743

Trilogia Culorile Dragostei

20131018_195830

Si poza de grup:

20131018_200333

Stiti ce inseamna asta, nu? RESTRUCTURARI :))) Saraca mea biblioteca cred ca va ceda, daca mai inghesui multe carti in ea.

Voi ati profitat de aceasta promotie? 😀

 

 

14 gânduri despre “In my mailbox #20

  1. Si eu mi-am cumparat carti tot de 200 de lei si astept sa ajunga:)). Desi nu stiu unde le mai pun, poate fac turnulete pe langa pereti, si nici cand le citesc pentru ca mai am multe necitite. Dar era o afacerea prea profitabila sa trec de ea.

  2. Eu mi-am dat comanda cu o zi inainte sa apara promotia pe elefant :))
    Atunci mi-am luat Sub aceeasi stea si am primit 3 carti cadou, carti care mi se par foarte interesante. Cand mi-a spus o prietena de promotie, imi parea rau ca nu am ascultat-o pe mama, ea a zis sa mai astept cateva zile, sa imi dea bani pentru mai multe crti, nu doar pentru una. Nu am rezistat si nici maicamea nu a rezistat rugamintilor mele si mi-am dat comanda de nymphette_dark99 , acum astept sa ajunga, nu mai pot de nerabdare -_-
    Si eu vreau ca anul acesta samai dau o sansa seriei AV, sper sa ma prinda cat de cat. Sa citesti toate cartile cu placere!

  3. Academia Vampirilor ai cumparat-o la setul acela de 85 de lei parca? observ ca sunt cartonate ceea ce ma mira eu credeam ca la pretul acela pe set cartile sunt in editie chiosc! eu momentan citesc academia vampirilor in varianta ebook, azi m-am apucat de primul volum si imi place, insa nu stiu cat o sa mai pot rezista tentatiei sa mi le cumpar in varianta tiparita! Hotul de carti nu stiu sigur daca e genul de carte care sa imi placa, chiar sunt curioasa ce recenzie ii vei realiza…intr-o perioada chiar era nebunie cu trilogia culorile dragostei, nici eu nu am uitat de aceasta trilogie si ma tot uit de o super oferta cu ele! In concluzie ai comis-o din nou:))! ce fac ofertele astea din oameni:). Eu imi frec manutele si astept cu nerabdare black-friday sa vad ce oferte prind! desi mi-am promis sa nu imi mai cumpar nicio carte pana nu termin de citit ce am in biblioteca, si deocamdata m-am tinut de promisiune! Cat despre Gazda chiar in aceasta seara am incercat as ma uit la film si am adormit in primul sfert de ora…jalnic…nu am rezistat pana la final si nu m-am mai uitat….sunt curioasa ce parere ai despre carte?! dupa ce o citesti! de foarte mult timp ma intreb daca Cea mai frumoasa carte din lume este intr-adevar cea mai frumoasa:))

  4. Salutare! Din pacate eu nu am profitat de aceasta promotie, comand frecvent de la elefant, si singura carte pe care mi-o doream cu ardoare este Instrumente mortale 4, care din pacate nu era in stoc…. De curand m-am hotarat si eu sa-i dau o sansa Academiei vampirilor, cat despre Gazda, am citit-o chiar atunci cand a aparut, mi-a placut enorm de mult, chiar si filmul l-am considerat unul dintre cele mai bune filme facute dupa carti pentru ca respecta actiunea cartii (cred ca nu sunt singura dezamagita de alte filme facute dupa carti exceptionale si care nerespectand mai ales actiunea au lasat mult de dorit!)

Lasă un răspuns

