In my mailbox #24

ȘTIU! NU mai promit nimic, nu mai spun nimic! Vă arăt direct ce mi-am cumpărat!! :))

1. Alegerea – Kiera Cass. Mulțumeesc Shauki! Mai am puțin și o termin!

20140205_191323

2. Miss Peregrine – Ransom Riggs! Omg, omg!! Sunt asa încântată de cartea asta!!! Conține multe fotografii vechi și foarte creepy!

20140205_191456

20140212_201725

3. Jonathan Strange & Mr. Norrell – Susanna Clarke. O altă carte suberbă!

20140205_191739

20140205_191907

4. Moartea semnează indescifrabil – Rodica Ojog-Brașoveanu

20140212_200346

5. Ora vrăjitoarelor;  Taltos – Anne Rice. Ar fi trebuit să fie și Lasher, dar nu o mai aveau pe stoc 😦

20140212_200725

6. Proiectul Rosie – Graeme Simsion. Nu știu exact unde am auzit prima oară despre ea, dar sinopsis-ul este foarte drăguț, și cum era la reducere, am profitat!

20140212_200854

7. Trebuie să vorbim despre Kevin – Lionel Shriver. Dubioasă carte! Citiți descrierea!

20140212_201049

8. Orașul bântuIT – Stephen King. Voi avea nevoie de MULT curaj pentru această carte!

20140212_201412-1

Și o poză de grup!

20140212_202135

Somn ușor!

12 gânduri despre “In my mailbox #24

    • Vaiii! E asa frumoasa Alegerea. Sincer, nu ma asteptam! Ba da, este si film cu Kevin! Am vazut doar trailerul.Dubios si atragator in acelasi timp! Si imi pare rau ca nu am prins toti minionii de la Mc 😦

  1. Mininonii tai sunt tare studiosi:-) . Alegerea e un fel de basm cu printi si printese din cate imi dau eu seama din recenziile citite. Miss Peregrine merita banii chiar si numai pentru poze, eu stiu ca e buna dintr-o recenzie citita. Pe urmatoarea nu o stiu…
    Moartea semneaza indescifrabil nu am citit-o dar Rodica Ojog Brasoveanu este autoarea mea preferata de romane politiste, am cumparat seria Melania Lupu si am citit-o cu interes, Melania si Mirciulica sunt perechea perfecta:-) . Nu am citit nimic de Anne Rice, vreau sa citesc Interviu cu un vampir si Ora vrajitoarelor si alte romane de-ale sale. Proiectul Rosie mi-a atras si mie atentia, am vazut un concurs pe eva cred, si apoi mi-am trecut-o pe wishlist, mi se pare frumoasa. Kevin este un film, dar nu l-am vazut, probabil este horror. Stephen King? Nu am citit nicio carte de-a sa, imi este tare frica, dar trebuie sa ai mare curaj:D plus ca este destul de stufoasa:D, succes! Ai mii de pagini de citit, lectura placuta! Porti ochelari? Pe mine au inceput sa ma doara ochii in ultimul timp si capul si sunt nevoita sa fac pauze atunci cand citesc, si ma intrebam tu cum te descurci cu atatea pagini de citit? Eu recunosc insa ca trebuia sa port de cativa ani ochelari de studiu si apoi ochelari permanenti, numai ca nu am purtat prea mult iar acum cred ca o sa imi fac curaj si o sa merg iar la oftalmolog si o sa imi iau macar pt studiu…

  2. Nu ma pot abtine oricat incerc tot aici trag :)) ;)) frumoase achizitii, eu sunt nevoita sa stau pe bara o lunga perioada de timp, asta daca nu reusesc sa fac cumva sa imi cumpar de paste niste carti dragute. Lectura placuta roxi. Cu drag krisszu ;)) ( cine m-a pus sa imi sterg blogl anterior? Ideea e ca asta e noul meu inceput ) .

Lasă un răspuns

